Pagina's

zondag 21 augustus 2011

De fiets

Dit jaar heb ik mij georiƫnteerd op het aanbod van fietsen. Door een collega ben ik bij Egbert Egberts terecht gekomen in Borger. Deze speciaalzaak op het gebied van allerlei soorten fietsen, 'hoezo speciaalzaak?', heeft mij goed voorgelicht over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Daarvoor bedankt. Wat belangrijk bleek te zijn, los van frame en beslag, de wielen. Mijn lengte (2M) brengt ook nogal een gewicht met zich mee. Raden mag. En 'we willen natuurlijk niet dat de wielen het begeven' bij een afdaling. Met de fiets (Bulls Desert Falcon 1 met een duurdere wielenset) tevens de nodige accessoires aangeschaft. Waaronder een paar fietsschoenen maat 50! Handige input voor raden van het gewicht;) De 'maiden voyage' op de racefiets was een mooie dag in juli waarop ik naar mijn werk ben gefietst. Heen en terug ongeveer 50 km.
Specificaties fiets