Pagina's

zondag 9 oktober 2011

De 4 mijl van Groningen gelopen

4 mijl, geel shirt, TKP
Vandaag heb ik de 4 mijl van Groningen gelopen. Uiteraard was het de bedoeling mijn tijd van vorig jaar te verbeteren, 35:41. Dit is helaas niet gelukt. Het dreigde vandaag een bijzonder regenachtige dag te worden. Iets wat 4 mijl lopers niet gewend zijn. Meestal is het mooi zonnig weer. Om 7 voor twee was de start van ons vak. Tijdens het lopen bleef de regen gelukkig beperkt tot een beetje miezeren. Jammer genoeg kan dat niet worden gezegd van de lopers die na ons zijn gestart. Het lopen ging prima in een redelijk steady ritme. De uiteindelijke tijd was 36min37sec. Een kleine minuut langzamer dan vorig jaar. Tijdens het lopen ben ik aangemoedigd door mijn vrouw en kinderen. Op de foto sta (loop) ik van de rug gezien, geel shirt, TKP.